ozgerbas kızlar böyle bir markayla deneyeyim dedim regle 5 gün kaldı çıplak gözle bi çizgi beliriyor ama görebilcekmisiniz bilmiyorum bu ay nedense içimde bir his var ama bilemiyorum. bu marka da problemli mi onuda bilmiyorum 
Dryglgl ozgerbas ben de gördüm gerçekten alt kısımdan bakınca belli oluyor ama bu markayı bilmiyorum awox iyi diyolardı bulabilirseniz onunla bir deneyin derim ben de days comfort veya days doctor du markayı tam hatırlamıyorum 4 gün önce öğrenmiştim belliydi ikinci çizgi
nadisss_50 ozgerbas adete 5 gün kala biraz erken değil mi adet tarihinizin en az 3 gün geçmesinin bekleyin bence🌸
emim ozgerbas benim geçen ay pozitif çıktı ama adet gördüm sonra bir daha testi yaptım negatif çıktı yani testere de güven olmuyor
ozgerbas Dryglgl saglıkla kucagınıza alın 💐 miratech yaptım onda bişey cıkmadı gölge dahi yok. ama bunda cıkması garip
ozgerbas nadisss_50 erken gebelik ya canım 6 gün öncesinde yapabılırsın diyor bende sansımı denemek istedim gölge cıktı pek inanmadım sonuca gidip kan veresim var yinede
nadisss_50 ozgerbas yok yok cidden bekle bak akışına bırak en azından adete 1 kala kan ver yada test dene bende 6 yıl bekledim bazen incecik çizgilerle kan verdim en güzeli beklemek
emosduygos Bence bekleyin çizginiz kuruma çizgisine benziyor en net sonuc awox da çıkıyor hepsini neredeyse denedim bundan daha belirgin çizgide çok düşük betayi algıladı ama sizinki yok maalesef awox gelince onunla deneyin