Merhaba arkadaşlar banada nasip oldu çok şükür doğum yapmak😂 Allah evlat isteyen bekleyen şuan doğumda olan herkese nasip etsin çok farklı duygular 🥲 Maşallah diyelim öncelikle 😂 Gece saat 2de başladı sancılarım gebe okulunda ebeler evde çekmeniz daha rahat olur diğer türlü stres olabilirsiniz dediği için evde çektim ben tabi sancılar önce hafifti zorda olsa uyudum gece ilk anlamadım tabiki sabah olunca biraz daha arttı ağrılarım dedim tamam heralde 5 gün öncede nişane gelmişti işler ciddiye bindi😂 akşam 5e kadar evde çektim pilates topumda hareketler yaptım sancım geçti durdum arttı böyle böyle 5te dayanamadım gidelim dedim eşime merdivenden inerken çok sancı girdi ağla ağlaya indim tabi doğum korkusu da var napıcam nasıl olacak diye herşey anlık bir duygu çöküntüsü yarattı bende sonra kadın doğum acile gittik alttan muayene ettiler 4cm açılmam olmuş hemen aldılar yukarıya yürüyerek çıktım sandalyeye oturmak istemedim yukarı çıkınca üstümü değiştim nstye bağlandım sancılarım çoktu yine açıklık muayenesi yaptılar 6cm dediler odaya aldılar yine nst bağladılar çok ağrım olunca epidural istedim sancıların çok güzel karşılayamazsın onu takarsak iyi gidiyorsun dediler gelip gidip alttan yokladılar😂 bebeğim kaka yapmış tabi biraz korktum kanala takıldı bide ebe eliyle kanala soktu doğuruyorum zannettim bebeğe ellediler herşeyi hissettim ondan sonra açılmam hızlandı tabi ben bu sancıları gece 4e kadar çektim ıkın dediler beceremedim becersem daha hızlı sonuç alacaktık ilk doğumum diye biraz acemi oldum 😄 gece 4.15te kızım kucağımdaydı 🥹 o çıkınca bütün ağrım sancım bıçak gibi kesildi kuş gibi hafifledim normal doğum gerçekten çok büyük bir nimet hızlı toparlama konusunda Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah😌🌸