TubaY- merhaba. 21 yaşında kullandım zoratenin. Bende öyle çok ciddi bir kusma yapmadı açıkçası. Ben çok ağır şeyler okumuştum, hatta birisi şey yazmıştı sabah uykudan bir uyanmış dudakları birbirine yapışmış filan 😁 3.-4. Ay sonrası iyileşme görülmeye başlamıştı sanırım ama dediğim gibi kusma döneminde de öyle çok ağır sivilcelenme yaşamamıştım ben. Onun dışında vücudumun her yeri kurumuştu, dudaklarım çatlıyordu. Dudak ve burnuma sürekli krem sürüyordum. Vücudumu bol bol nemlendiriyordum. 7 ay kullanmıştım diye hatırlıyorum.