Kızlar 4 farklı marka test hepsinden 2 şer tane test yaptı 3 dakika içinde her yapılan da pozitif çıktı laboratuvar da kan verdi negatif çıktı hepsinin yalancı pozitif çıkma imkanı var mı sizce pazartesi sağlık ocağında da kan verilmeli mi ? Bu arada ben zaten gebeyim de eltimin testleri