Duygukurt
28+4 haftalık hamileyim ve şeker yüklemesi yaptırmadım benim gibi yaptırmayanlar war mı bi problem oldu mu?
Zevalpezir
Benim bir tanıdığım yaptırmamış sıkıntı da olmamış ama bilemiyorum tabi ki. Bende henüz 16 haftalığım merak ediyorum açıkcası
Yusske
Sahsen ben yaptirdim ve yine hamile olsam yine yaptiririm. Hamilelik sekeri en az tansiyon kadar onemli ve ciddi sonuclari veren bi hastaliktir. Belirtileride cok olmadigi icin insan hamileyken farkina varmadan olabiliyor. Ben bu riski alipta hem bebegimin hemde kendi canimi hiçe saymak istemem. Herkesin kendi tercihi ama ben olsam yaptiririm.
Nebahathumeyra
Ben de yaptırılması gerektiğini düşünüyorum çünkü sonucuna göre tedavi uygulanabilir eğer yüksek çıkarsa önlem alınıyor insülin kadar yolunca . Yaptırdığınız tahlil sonucunda bişey yapamıyorsanız bence o zaman yaptırmayın . Mesela ben 2li 3 lü testleri yaptırmıyorum 2 hamileliğimdede yaptırmadım. Çünkü 1. Sonuçları kesin değil yanılma ihtimali çok fazla 2. Sonuç kötü olsa bile yapılacak bişey yok. Çocuk down sendromlu dediler mesela ama bir tedavisi ya da yapılacak bir çözümü Yok hamieliğin geri kalanını zehir ediyorsun sadece. Ama şeker testi öyle değil yüksek çıktığı durumda tedavi edilebilir bir durum. Bilmezsen bebeğe de zararı çok oluyor .
Papatyammm
Şeker yüklemesi korkulacak birşey pek değil aslında.75 grm glikozu küçük bir pet şişe suya karıştırıp içiyorsun.Şekerli bi meyvesuyundan pekte farkı yok alınan şeker miktarının.Sonuç yüksek çıkarsa doktorlar hmn önlem alıyor.Çünkü gebelik diyabeti çok önemli bir rahatsızlık ve ciddi sıkıntılar ortaya çıkarabiliyor.Ben yaptırdım bi zararı olmadı yine olsa yine yaptırırım.