2prensesannesiiii kızlar normalde 7 gün sürer reglım şimdi 5 gün dürdü ve bitti hatta 5. gün leke geldi sadece bi sonraki gün hiç gelmedi temizlenmiş oluyorum dimi ovülasyona pazartesi başlasam mı acaba ? yoksa 11. günü mü beklesem ?
emir05 2prensesannesiiii bende ılk defa bu ay kullandım. Hatta regl bıttı ıkı gun sonra başladım. İkı cızgı olduğu gun ve ertesı gününü degerlendırdık. Beklıyorım. Benım de tam duzen olmuyor rıske atmayın yapın bence
2prensesannesiiii anonimhesapp pcos var ama geç yumurtlama oluyor pazartesi başlayım en iyisi 8. döngüde🥰
2prensesannesiiii kurkmantosuzmadonna teşekkür ederim canım dün bittim bugün 6. döngüdeyim yarın 7 ya da pazartesi başlarım 🥰
2prensesannesiiii kurkmantosuzmadonna yaptım şimdi valla dayanamayıp iyi ki yapmışım sanki hemen atacağım 🙏🏻🥰
kurkmantosuzmadonna 2prensesannesiiii evet denemeye devam. Özellikle PCo ve pcos olanların her ay bile değişebiliyormuş yumurtlama günü.
2prensesannesiiii bebegimle_ben 9 şubat regl oldum 5 gün sürdü dün bitti hatta 13 ü gece geldi leke sabaha bişey yoktu temizdim bugünde temizim
bebegimle_ben 2prensesannesiiii tamam bugunden itibaren yap eger bugun yapmadiysan yarim yapabilirsin canim basla her gun ayni saate ama 2 saat once sivi alimini durdur test o zaman seyrek cikar dogru sonuc vermez ve saat 16:00 yap hep bu saate daha dogru sonuc veriyor canim
bebegimle_ben 2prensesannesiiii gun gectikce koyulasir canim eger piki gordugunde tamamdir ikisi ayni koyulukta olucak sen atarsin her gun bakariz insallah pik gununu sana soylerim ve yapman gerekenide insallah canim