Merhaba arkadaşlar bundan 20 gün önce falan diş ağrısı başladı bende şu an 23+6 haftalık hamileyim ilk diş ağrım o zaman başladı ben de gargara soğuk kompres gibi yöntemlerle geçirmeye çalıştım gecmeyince randevu bulamadığım için randevusuz şekilde hastaneye gittim. Orda da hamileyim vs deyince numara verdiler baktılar ama 20-30 saniyelik bir bakma falandı yani teşhise çok guvenemedim. Sadece çürüğün var hamileysen hiçbir şey yapamayız dogurunca gel dedi antibiyotik verdi yolladı. Verilen antibiyotik adı largopen. Sonuna kadr kullanmama rağmen bir gelişme yok ve ben kendim ağzımın içine baktığımda herhangi bir siyahlık çürük vb görmüyorum zaten sanki sağ en kenarda dis etimde bir şişlik var tarif etmek gerekirse yeni diş çıkacak gibi. Acaba 20 lik falan mı diye düşündüm ama bilemiyorum. Sonuç itibariyle parolla falan birkaç gün idare ettim hatta acilde parolu damardan verdiler falan ağrı gecti yani ben öyle sandım bir süredir rahattım. Dün bir başladı saat 16.30 civarı şu an hala ağrı çekiyorum acile gittim hap olarak içmiştim gitmeden önce bu yüzden dozaj aşımı olur dedi serum da vermedi. Karanfil koydum sarımsak koydum gargara yaptım. Buz koyuyorum. Ama bunların hepsi kısa bir süre geçirip tekrardan başlatıyor gece bile sabaha karşı uyumuşum. Bir daha doktora gitmeyi denesem mi sizce ya da hiç bir şey yapmayıp geri gönderiyorlarsa kaderime razı olup sarımsaklar karanfiller ve parolla mi yaşasam? Bu şekilde şiddetli ağrı çeken var mı tavsiyelerinizi bekliyorum