Ben daha 31. Haftadayım 2-3 haftadır tansiyonla mücadele etmeye çalışıyorum. Hastaneye yattım sürekli takip edildi sonra çıkarttılar. Ama ciğer geliştirici iğne yaptılar. Evde kontrol etmem söylendi bilemiyorum sürekli çıkıyor iniyor ilaç kullanıyorum. Burnum çok kanıyor ara ara yükseldiğinde enseden gelen baş ağrım oluyor. Biraz bekliyorum tekrar ölçüyorum 13 E düşüyor 14-15lerden. Ne yapacağımı bilmiyorum