rumeyyurmom melanuurr iğneyle beraber 18 gün olduysa normal ben 17. Günde adet olmuştum siz bir iki güne daha adet olmazsanız kan verin
melanuurr rumeyyurmom 27 Ocak da vuruldum iğne gününü sayarsan 19 saymazsan 18 hiç belirti yok göğüs ağrısı miğde bulantısı sık idrara çıkma halsizlik uyku isteği yok anlamadım valla ben hiç birşey
umutetm melanuurr ben biraktıktan 2 gün sonra olmuştum bence tekrar kan vermelisin geç döllenme gibi durum olmuştur belki
melanuurr umutetm hiç bir belirti yok ki normalim yani gebe olsam bir şekilde belirti olurdu . Hayırlısı artık
nunusunbloguu Geçen ay ben de kullandım 17.günde regl olmuştum doktorum iğne geciktirebilir birkaç gün demişti