dogadefnne Kızlar hamileliğinin başından beri Tiroit ilacı kullanıyorum dün kan verdim yine yüksek çıkmış ne yapacağım ya
Htc03003 dogadefnne bende kullanıyorum emzirirkende kullancaksın dedi yarıda bıraktım şimdi 5 e yükselmiş ve tekrar hamileyim yine kullanıcam mecbur kaçlık kullanıyorsun doktoruna danış dozunu artırır belki
yeliz1923 dogadefnne Bende de çıktı 50 mg ilaç kullanıyorum yeme içmeye de dikkat etmek gerekiyor gebelikte
dogadefnne kif ilk hamile kaldığımda değerim 4.90 dı 0.25 başlandı hiçbir belirti yoktu sadece biraz kilo vermekte zorlanmıştım bide halsizlik
saziment dogadefnne bende 25 mg ile ilk kez başladım bu ay 🥺 doktor 1 ay sonra gel kontrol edeceğiz yükselirse dozu da yükselteceğiz dedi inşallah düzene girer bacım