fztanne_ Bulantılarım çok kötü olduğu için zofer 8 mg önerdi doktorum. Ama endişeleniyorum bebeğe zararı olur mu diye. Kullanan oldu mu? Bi sıkıntı yaşadınız mı ya da bebek nasıl?
3kedili2bebekli fztanne_ bir problem olmuyor ilk gebeligimde çok şiddetli bulantılarım vardı o yüzden zofer vermişti doktorum
gizel fztanne_ ben 29 haftalığım Zofer muadili onyzd içiyorum. 5. Haftadan beri içiyorum içmezsem beslenemiyorum. Bu arada ilk hamileliğimde de hamileliğin sonuna kadar içmiştim bi sorun olmadı
3kedili2bebekli fztanne_ evet kullanın çekinmeyin yani yapacak bir şey yok bu 2. Gebeliğim daha iyiyim o yüzden prilam yeterli geliyor
nohutumm 3kedili2bebekli bana zofer verdi ama prilam daha mı hafif 2. Hamileliğim çok şiddetli bulantım
3kedili2bebekli fztanne_ bende sürekli bulantı yaşıyorum 24. Haftadayim bugün bile var ilaç icmeme rağmen diyebilirim ama ilki çok daha zordu benim için ya
3kedili2bebekli nohutumm evet prilam daha hafif ama zoferin gerçekten zararı olsa yazmazlar rahat olun