Kızlar bende bir şey sormak istiyorum 30 günde bir regli oluyorum en son 15 ocakta oldum 20 ocakta bitti 31inde yumurtlama dönemimdi boş geçmedi ben dayanamayıp 11 şubatta kan verdim değer 0.2 çıktı bugün yada yarın regli olmam gerekiyor bugün idrar testi yapsam büyük ihtimalle net sonuç çıkar acaba kan verdiğim günden bugüne hamilelik var ise yükselme olmuşmudur negatif pozitife dönmüşmüdür ?