handan3958 bende 38+6 yım .. 1 hafta yalancı sancılarım sürdü açıklık sadece yarım cmmiş 3-4 gün önce öyle dediler. Benimde 2. Gebelik ilkinde suniyle dogurmustum,, bende onda hic yalancı sancı cekmedim.. simdi bi ağrı gelse bile 1 saat sonra hiçbişeyim yok gibi devam ediyorum 40lara uzancak bu gebelik die hissediyorum😂