zclk benim de ilk gebelik bende korkuyordum herkes acılı olduğunu falan söyleyip duruyordu 34+6 da acile gittim ağrım vardı bebeğim 37 haftaya uyumlu diye çatı muayenesi yapcam dedi biraz yavaş olur musunuz dedim vajinal ultrasonla aynı dedi sadece kendini kasma dedi kasmadım sana yemin ederim bir gram canım acımadı vajinal ultrasonla aynı hiç bişey yok bende çok korkuyordum boşuna sadece kendini kasma bu kadar çok abartıyorlar zaten çok kısa sürüyor 1 dk bile değil resmen