denizzderya XBirmelekannesiii petekzeynep Merhaba,10 hafta 2 günlük bebeğimiz.Yengemin bebeği bizede tahminde bulunur musunuz lütten? 💕
eleleele XBirmelekannesiii Ramzi yöntemi de varmış doğru çıkıyor mu acaba o Ramziyle ilgili bilginiz var mı
busra1596 XBirmelekannesiii yaa çok sevindim burda hemen herkes kız diyor ben henüz öğrenemedim bir oğlum var sağlıklı olsun tabi ama bi de kızım olsa çok sevinirim teşekkür ederim 🤩
esinaltintas XBirmelekannesiii ayy inşallah oğlum var bir kızımda olsun çok isterim🌸 doktorumuzunda tahmini kız gibi ama 17.haftada daha iyi konuşuruz dedi ay sonunu bekliyoruz heyecanla 🌸
suleerdogdu XBirmelekannesiii ay teşekkür ederiz bir tane kızımız var bide oğlumuz olur inşallah 🥹♥️♥️
beautiful_ XBirmelekannesiii ayy hadi inşaAllah bir oğluşum var hissiyatımız da o yönde tabiki önceliğimiz sağlıklı ve sıhhatli olması ❤️