ayysees Gece 3 oldu belimin sol tarafında ağrıyla beraber kasılmam oldu dakika da tutmamışım uyuyakalmışım geri acaba sancılarım mı başlıyor?
ylnydgd ayysees vajinal doğum yapmadım ama yapanlardan duyduğum kadarıyla doğum sancısı uyumanıza müsade etmezdi, düzenli olarak artışla devam ederdi. Uyuduysanız büyük ihtimalle yalancı sancıdır