kaderysm Herkese merhabalar 🙏 Crp testim 33 çıktı antibiyotik kullandım ama daha farklı olarak ne fayda eder bilmiyorum sizlerin tecrübesini öğrenmek istiyorum bu arada 7+4 haftalık gebeyim ♥️
hizlivecocuku kaderysm crp ye çok takılmayın bazen fazla heyecan kan alınırken yapılan streste dahi yükselebiliyor artı belirtileriniz varsa bir şey diyemem üsye ya da iye gibi yine de geçmiş olsun ama antibiyotik kullanmanızı gerektirecek seviyede bi yükseklik olduğunu düşünmüyorum
Busbus55 Bwnim de yuksek cikti doktor grip de olsan yukseliyor o dedi onemsemedi ki kan vermeden birkac gun once hafif rahatsizlanmistim ama suan iyiyim
merveeeehappy mihra2021su doktor ilaç verdi mi size benimde 7.88 çıktı ateşim de 38 e çıkıyor ara ara
merveeeehappy mihra2021su banada aile hekimi bugün aynı şeyi söyledi gebelikte kendiliğinden de çıkabilir antibiyotiğe gerek yok dedi yarın kadın doğumcuyada gösterecem belki bendeden idrar tahlili ister