36 haftalık gebeyim 10 gündür yüksek tansiyon ve protein kaçağı var idrarımda tansiyon ilacı almama rrağmen 14/9larda kendimi sersem hep hissediyorum Gaziantep şehir hastanesinde doğum yapacağım ciğer geliştirici iğne vurdum bekliyorum evdeyim bu hastane iyi mi imkanları ben kendim urfadayım pazar yola çıkıyorum bu hastanenin şartları nasıl küvezi iyi mi benim ameliyat sürecim orda nasıl olur doktorlar uzman mı iyiler mi çok merak ediyorum bilen var mı