Nabersiniz hanımlar
Planzın nedir romantik yemek mi 🍽️🍷
Hediyeler alındı alındıysa ne alındı ,🎁🎀
Yoksa bizden bu işler geçti mi diyenlerden misiniz ?
Ayy hanımlar durun ben anlatim Eylül’de 5 sene olacak evligimiz
Asla bı beklentim yoktu hata bı kaç posta yazdım bizden bu işler geçti diye 😂
Akşam eşim iş dönüşü eve geldi elinde bir demet Gül çok şık zarif altın bileklik almış
Asla 14 şubat kutlmazdi çok şaşırdım bı o kadar mutlu oldum butun çiçek kadınlarımız hak ediyor hemde en güzelini 💖
Bazen böyle şeyler sartmiş hayattin stersinden koşturmadasindan ufak bir mola 🥹🥳