zehra_pinarci Kızlar beta ilk 56 çıktı 2 gün sonra 146 çıktı 3 hafta 6 gün gösteriyor sizce ne yapmalıyım bir daha kan vereyim mi ilk randevumu ne zamana alayım
asil15 zehra_pinarci stres olmamak için tekrar vermeyin bence 6 7 haftada gidin öncesinde birsey belli olmaz zaten
papatyakokulugece zehra_pinarci biraz bekle altıncı haftada kalp atışı duyulur en erken ama sen iki hafta daha bekle hiçbir şey olmaz korkma
nurbanucil zehra_pinarci artışın düzenli gittiğini görmek için sağlık ocağından kan verebilirsiniz. Benim doktorum artışı sağlıklı bulduğu için kadın doğum doktorundan artık randevu oluşturabilirsin demişti☺️
Hirmm Benim de adet tarihim 6 Şubat 5 Şubat’ta verdim 57,7 çıktı 9 Şubat’ta verdim 241 çıktı tekrar 11 Şubat’ta verdim 542 çıktım Bir de bugün verdim 1477 çıktı