Gokturkmom_ Ada1111 İki isim ama bu isimleri birbirine çok bağdaştıramadım ben🥹 hepsi ayrı ayrı güzel isimler ama uyumlu değil
melegim91 Ada1111 Bence Afrâ yada Betül ikili olarak isimler sanki uyumlu durmuyor isimler tek daha güzeller.Afrâ ismini bende çok beğeniyorum kızım olursa Meyra ve Afrâ düşüneceğim isimler arasında 😊
merve_tp Ada1111 tek betül daha güzel ama sen bilirsin. Chatgpt’den bir de isim analizi yaptır hepsine. Soyisminize kadar. Hangisi daha anlamlı oluyorsa onu koy
bmkl Benim ismim de Betül ve anlamını çok beğeniyorum. İkinci isim olarak da Ece güzel durur. Sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻