Fatmanur1141 Kızlar Kocaeli’de tüp bebek için için doktor ve hastane arayaşındayım. Konak hastanesini düşünüyorum. Giden duyan memnun kalan var mı acaba? Önerir misiniz 🙏🏻🥰
Bububu Fatmanur1141 ben Bahar Astepeye yaptırdım. İlk denemede ikiz tuttu. Bilgisinden becerisinden memnunum. Ama biraz stres anını yönetemeyen bir doktor. 24.haftamda serklaj oldum. Çok panik yaptı yaptırdı hep olumsuz konuştu hiç umut veren bir cümle kurmadı. Sonuç 35+2 hala doğurmadım😅 şimdi de iyi dikmişiz diyor tabi😅
ikizlerimibeklerken95 Sadece görüşmeye gitmiştim ama gebze tarafında herkes anadolu sağlık merkezini önermişti prof tayfun kutlu var hastane olarak çok iyi belki biraz maliyetli gelebilir geçen sene ağustosta 125 bin civarıydı telefonda fiyat bilgisi veriyorlar
Fatmanur1141 Bububu sağlıkla kucağına al canım😁🥰 birde konakta şeyma hanım da tüp bebek yapıyormuş sanırım. Onun hakkında bilgin var mı acaba 🙏🏻