38+2 deyim sabah doktora gidicem. Kasılmalarım 3 gündür çok. Sol bacak Bayadır yoktu sağ bacakta yok artık. Sizce açılma var mıdır. Erken gel belki doğuma alırım şartlar müsait olursa dedi. Acaba fitil suni vs verir mi? İlk kızımda suni ile doğdu. Bu belirtiler açılma belirtisi mi acaba? Sürekli wc deyim birde pelvik baskı çok şiddetli yürüyemiyorum resmen.