Kizlar 35+1 de yarın ilk nst mize giricez . Hareketlerinden kocaman olduğunu anliyordum zaten 2.5 kilo olmuş bebis .. zaman az kaldı hem yetememe korkusu hem kendimi ihmal etme düşüncesi hem de nasıl doğuracağım diye düşünmesi derken kendimi burda buldum .. siz nasılsınız sizde durumlar ney