sevdatan01 dün çok şükür ikinci normal doğumu mu yaptım ve dedikleri gibi hızlı ilerliyor, gece saat 1 gibi ağrılarım başladı 4 buçuğa kadar evde bekledim sıklığı 5 dkk düşünce doktorumu aradım hemen hastaneye geç oyalanma dedi 5 buçuk gibi hastaneye geldim 5 santim açıklığım vardı suni sancıya gerek duymadı hızlı ilerler dedi bir saat egzersiz yaptım ağrılar zaten çokdu sürekli ıkındım 6 buçuk gibide bebeğim doğdu ♥️ Rabbim herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin inşallah