Rabiahan Arkadaslar hamam otunu kullanan var mi. Gebelikte zarari var mi acaba. Memnun kalan kalmayan bilgilendirin bizi lutfen 😊
Mucizeemm Rabiahan kızlar kullanmayin çok zararlı. Zaten kokusu da ağır. Kimyasal var fazlası ile icinde
Betulpehlivan Rabiahan kılları nasıl koparıcak canım kimyasal olmasa kokusuna bile tahammül edilmiyor ken cok yakıyo bide zaten asırı kimyasal oldugu icin
Busra12 Rabiahan 1 hafta 10 güne çıkıyo ama onu düzgn sürmen gerek nereye sürersen artk oradada tüy çıkar
EmirkaanBatuhan Rabiahan ben ilk hamileliğimde kullanmıştım bi zararı olmadı son 2 ayım kaldı yebiden kullanmaya başladım evet biraz kötü kokuyor yakıyor ama sonuçta güzel temizliyor görmediğin için genital bölgeni sürüp yıkıyorsun