Kızlar merhaba 🖐🏻 39+2 olduk an itibariyle. Yalancı sancılarım iyice arttı. Gelmesi için yapmadığım şey kalmadı 🥲 dün gece bir anda uyuduktan yarım saat sonra aniden karın ağrısıyla uyanıp lavaboya girdim. Ani bir ishal başlamış. Tek seferlikti devam etmedi ama dün geceden beri bel ve karın ağrısı yaşıyorum ara ara. Düne kadar sadece karnıma ağrı girerdi. Acaba doğum yakın mı demek istiyor 🥲 daha önceki doğumlarından tecrübeli olanlar yazarsa çok sevinirim. Beklemek değil de belirsizlik insanı yoruyor..