bebecim Kızlar 2 3 gündür karnımın bazı bölgelerinde sertleşme hissediyorum rahat uyuyamıyorum artık ve yukarı doğru kaburgalarıma baskı yapıyor normal mi yaşayan oluyor mu 27 +1 haftalığız
Sevimlimom bebecim ben 27 oldum bende de oluyo Gogsumun altında yukarı doğru cikiyo sanki nefesim daralıyor anlık sertleşme oluyo
Papatya05_ bebecim benimde 36. Hafta itibariyle başladı 38+5 devam ediyor Çarşamba sezaryen olacağım sağlıkla afiyetle inş
Rmeysa_01 bebecim 25. Haftadan beri kaburgalarım ağırıyor ne sağa ne sola yatabiliyordum magnezyum başladım tamamen geçmiyor ama hafifliyo Sertleşmeye de çözüm yok gibi hâlâ çekiyorum Sertleşince sancı oluyo mu ve kaç dakikada bir oluyo takibini yapman lazım
bebecim Papatya05_ benim erken başlamış gibi, az kalmış sizin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
nurmom_ Bebeğin sertleşmesinden bahsediyorsanız ben 23 haftalığım iki üç haftadır çok fazla oluyor fitil kullanıyorum mecburen çünkü bu kasılmalar doğumu tetikliyor
bebecim nurmom_ evet bebeğin sertleşmesi o muhtemelen çünkü dokununca orda sanki bölge bölge sertlik yani, doktoruma bildireyim bende en iyisi
bebecim Rmeysa_01 bende yatamıyorum artık yastıktan destek alıyorum bacak arasına, bu hafta kontrolüm var takip ister artık doktor da bakalım hayırlısı
bebecim Rmeysa_01 sancı 2 gündür nadiren oluyor sertleşme de gün boyu sürmüyor hereket ettikçe değişiyo
Es07 bebecim sizin daha var ama zaman bi bakmışsın bitmiş oluyor hayırla güzellikle sağlıkla gelsinler inşallah
nurmom_ bebecim Evet öyle oluyor benim ki çok erken başladı ama ilk hamililiğim de sıkıntılı geçmişti erken doğum riskim vardı bunda da tedbirli davranıyorum