eminecl
Canım benimde Salı günü nasipse doğum
Geçmiş olsun
35 haftadayken ben,acilden gripli ateşli bi arkadaş gelmişti sezaryene almışlardı
Neye göre değişiyor bilmiyorum
Ama dün ben evrak doldururken grip veya hasta değilsiniz diye soruldu
🤷🏻♀️
Bebeğin durumuna göre mi değişiyor bilmiyorum