elogun55 Haftanın sonlarındayım ve mide yanması ve midem yandıkça kusmam oluyor ve gece saatlerinde. Artık illallah ettim. Sürekli bir şişkinlik hissi filan napıcam ben ya?
papatyakokulugece elogun55 bide yediklerinize dikkat edin mesela mandalina portakal çok yakardı benim midemi tahin yiyebilirsiniz hem kilo da yapar biraz olsun mideyi de rahatlatır bende işe yaramıştı bi deneyin bence
Cennet_kusu elogun55 bende 16 haftalık şuan yarım saatte bir tuvalete kalkıyorum afedersiniz normal mi
acemianneeee_ elogun55 asla bir ilaç önerisi değil ama benim mide yanmalarım için doktorum mide koruyucu verdi. Hatta bir tane içiyorum üç gün içmiyorum. Lansor kullanıyorum doktorunuza bir danışın isterseniz önerir mi bilemem.
elogun55 papatyakokulugece tahinn hiç sevmiyorum süt içiyorum gaviscon yerine renne verdi aynı şey ama başka ilaç vermedi. Bu çocuk doğmadan mahvetti beni 😂😂😂
papatyakokulugece elogun55 içerik aynı iki surubunda süt beni daha da yakıyordu inşallah faydasını görürsün
minecikk Arkadaşlar benimde 14 haftalık bebeğin hareketlerini hissetmek istiyorum ya diğer türlü sanki karnımda bir şey yokmuş gibi tabi rahatsızlıklarım devam ediyor birazda onlara güveniyorum çok iyi olunca korkuyorum