rabiames 35+4 üm rahimde bi ağrı var bıçak saplanır gibi 2 kere arka arkaya girdi geçti, gözyaşım geldi öyle acıdı. Bu sancı mı? Bugün kasılmalarım da var ama düzenli değildi
hazalimanli Düzenli değilse doğum sancısı değildir,bebek hareketlerinizi ve sancı sıklığınızı gözlemleyin. Mümkün mertebe uzanıp dinlenmeye çalışın,geçiyorsa sancı değildir.
hazalimanli rabiames olabilir bebek irileştiği için hareketleri daha belirgin oluyor. Aklınızda tereddüt oluşturan her şey için doktorunuza danışın,bebekte anormal hareketler gözlemlemiyorsanız;dinlenince geçiyorsa rahat olun derim