bilgis veziroglu acilden giresen beleş 🤣🤣 acil ücreti ödersin ve de 32 haftadan sonra nst ye her türlü bağlarlar
ozguvenc doktorum tıp merkezinde hasta kabul ediyor. zaten şu anda 2 doktor olarak çalışıyorlar orada büyük bir yer değil. 250ydi yeni 300 oldu nst ama muayeneleri çok pahalı o ayrı 🥲