aslhnkrts9 ters dubleks almadıysanız tekrar düşünün derim ayri alan olmais güzel ama rutubet olur havasız kalır ,ayrıca lagam taşma sorunu gibi durumlar yaşayabilirsin alt katların genel sorunu ,bir kişinin tıkayacak birsey atması yeterli olur .benim evim cati dubleks ve memnun değilim ışın açıgi çatı sıcak oluyor aşırı kışında soğuk su alma durumu vs vs sürekli merdiven in çık da dert tabiki kendi fikriniz gönlünüze yatiysa bir şey diyemem