Kızlar merhabalar detaylı ultrason sonrası degısen varmı cınsyettı ??? 15 haftalık erkek denıldı 17 kız ve geçen hafta detaylı ultrasonda kız denıldı ama benım hıssım erkek çok yüksek basıyor hep erkek gbı hıssedıyorum ınanamıyorum kız olduguna böyle bsey yasayanınız oldumu acaba ?