eevinn deri altına geçiyorsa önerilmez çünkü cildinize sürdüğünüz krem dahi olsa sizden bebeğe azda olsa gidiyor bende de egzama var bilen bilir kortizonlu krem kullanılır onu dahi kullanamıyorum yasak ellerim perişan olsa da kaşıntı kuruluk dayanıyorum,tekrar yapmayın derim yine de siz bilirsiniz