2020 yılında kızıma hamileyken acil hasta olarak midyat devlet acilden mardin parkı aradılar şahin hoca beni kabul etti ve yoğun kanamayla ambulansla yanına gittim 2 gün yatış verdi. En ince ayrıntısına kadar kontrol etti. Beni o kadar rahatlattı korkularımı o kadar hafifletti ki anlatamam. Rahim ağzı kısalığım olduğunu ilk o söyledi. O günden sonra hep ona takipli oldum. Aynı zamanda mardin devletteki perinatologla paslaşarak bakıyorlardı bana. İğnelerle fitillerle bu cocuğu Allahın izniyle doğurtcam sana dedi. Serklaj için bebek büyük riskli dedi. Aynı zamanda preklampsi vardı bende. 5 günde bir yakın takiple bakıyordu. Sonradan 3 günde bir bakmaya başladı. Bebek hareketlerini hissetmezsen hemen ara beni dedi cebini vermişti. Bi gün hiç hissetmedim aradık hemen gelin dedi gittik ki bir saat daha geç kalsaydınız kaybederdik dedi acil sezeryana aldı beni. Odaya bile yatışım yapılmadan kendi odasından direkt doğumhaneye çıkardılar beni. Benim ve kızımın en büyük şansı Şahin Hoca. Sonra tayin olduk gittik ordan. Şimdi 5 sene sonra Batman’a geldik tayinle. 2. Bebeğime hamileyim bu sefer serklaj yapıldı 15. Haftamda. Bunları bana zaten anlatmıştı. İkinci gebeliğinde serklaj yapılır şu şu ilaçlar başlanır sana haberin olsun dedi ve gerçekten dediği her şey yapıldı. Allah ondan razı olsun 🙏🏻 hastanede ameliyathanede çok temiz çok ilgililer. Kızımda prematüre doğduğu için 35 gün yenidoğan yoğun bakımında yattı mardinparkın. Tamda pandemi zamanıydı. Çok memnunduk gerçekten.