melike_299 Bugün erken gebelik test yaptım bugün adet olmam lazimdi olmadım test yaptım çıkmadı sizce
bebegimle_ben melike_299 erken gebelik testimi canim onu kullan 6 gun once olani ve sabah idrariyla yap canim
melike_299 bebegimle_ben abla ben dün yaptim.vala dün addet olmadım 16 Ocak adetim son günü bugün acaba normalini mi yapim
bebegimle_ben melike_299 yapsan cikar canim benim ilk hamilleligimde adetime 5 gun kala cikmisti erken gebelik testi var 6 gun oncesi onunla yap hadi insallah guzel haber gelsin
Hatice90 melike_299 Salı günü vereceğim, öyle bi durum varsa en azından yükselmiş olur deger , net bir şey gorurum