Kızlar 1 yılı geçkindir gebelik olmadığı için gidiyorum ilk muayene oldum bazı test istiyorlar 21. Günü kan vermeye giderken illa randevu almam gerekiyor mı yoksa direk gidebiliyor muyum çünkü sürekli test bar her defasında randevu alınmaz diye düşünüyorum