ilknur1414 Kızlar bugün öğlen yaptığım testi yapar yapmaz kenara koydum mutfağa gitmem gerekti 10 dk içinde bakamadım yani kuruma çizgisi mi sizce 13 şubat öğlen yapılan az önce tekrar yaptım son testimde belli belirsiz çünkü kafam karıştı bu yüzden adetim 11 şubatta bitti [https://mutluresim.com/images/2026/02/13/XU9cJg.jpeg](https://)