Kızlar bu sabah ateş titreme vücut ağrısı ile güne başladım hemen acile gittim kanda enfeksiyon çıktı serum ilaç bıraz düştü ama eve gelince yine çıktı 38 altına düşüremedim ılık duş ile 36.5 düştü şükür ama yine çıkacak diye korkuyorum agumentin verdi doktor varmı böyle bir sıkıntı yaşayan Serklaj kaynaklı enfeksiyondan korkuyorum