tecrubeli_anne41 İyi akşamlar kızlar.. 10 haftalık hamileyim ve 5 haftaya yakındır ağzımda o kadar kötü bi tat acılık var ki anlatamam belki aynısını yaşayanlar vardır nasıl geçer sebebi nedir var mı bi öneriniz bildiğiniz
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tecrubeli_anne41 valla onun çaresi yok benimde öyle lydi kaç ay çektim kendiliğinden gececk
gokceaytekin tecrubeli_anne41 32. Haftadayım hala devam ediyor maalesef. Doğumdan sonra geçiyor diyorlar
25255 tecrubeli_anne41 tukurmekten uyuyamiyordum berbat oluyordum ama geçti az sabret 🥹 ama 25 deyim sanki rahim yukarı gelip mideye şey yaptıkça tekrar başladı gibi bi değişik
Gnl54 tecrubeli_anne41 valla gecmiyor maalesef ama hafifliyor birazcik 18 haftalara dogru zor bi süreç
bsrelif 17+4 geçti gibi daha önce bende post açmıştım bu konu ile alakalı umarım tekrar geri gelmez çok iğrenç bir durum
tecrubeli_anne41 Peki cinsiyetle bi alası var mıdır acaba 2 oğlum var onlarda hiç böyle bişe olmadı annem kızlarda böyle olur diyor genellikle doğruluk payı var mı acaba 😅
yigitbebeninannesi tecrubeli_anne41 Cinsiyet konusunu bilemem ama ilk çocuğum oğlan onda da böyle olmuştum. Bakalım ikinci bebişin cinsiyeti henüz belli değil 🙃