Snamp tetanoz aşısı anne karnında yararı ya da zararı olacak bir aşı değil. Doğum esnasında kullanılan malzemelerden dolayı risk taşırsınız ve Bu yüzden tetanoz aşısı yapılır.İçerisinde canlı organizma barındırmadığı için bebeğe ya da size zarar vermez, sadece kolunuzu ağrıtır. doktorunuza ve sağlık ocağındaki ebenize tekrar danışın. Ben 21.haftamda yaptırdım bu arada🙏🏻