ilknur_99 Baskı yapıyor ve yürümekte oturmakta zorlanıyorum bu bır erken doğum belirtisi mi sizce 29+3 haftalık gebeyim
serabis ilknur_99 sanmıyorum benimkide baş aşağı durumda doktor endişelendi erken doğum olabilir mi diye alttan muayene etti sorun yok dedi
Busraaaakkk ilknur_99 30.haftada baş aşağı pozisyona geçmişti, bu erken doğum belirtisi değil aksine normal olan buymuş
Es07 ilknur_99 32 den beri kafasını çıkacak gibi baskıyı hissediyorum Pelvis kemiğim ve belim kopmak üzere Henüz doğmadı cnm 38+2 yiz Baş aşağı döndüyse ondan çok hissediyorsundur
mrvshnsrcgl Oğlumda hep asagıda ydı sanki orada kemiğin arasında buyudu hiç yüzünü göremedim ultrasonlarda ama erken doğum yapmadım sadece kanalda buyudu
seher_3590 ilknur_99 benim 27.haftadan beri o pozisyonda şuan 32 haftalik olmak üzereyiz ve aşırı zorlaniyorum sürekli baskı hissi her an çıktı çıkacak sanki yürümekte zorlaniyorum hiç bisey yapamıyorum aşırı mutsuzum 😔
kartanesi___ ilknur_99 korkutmak istemem ama benimki de 21’den beri gittiğim bütün kontrollerde baş aşağıydı ve 36+1’de doğdu