tuba_grz Kızlar 8+4 haftalık hamileyim ve üşüttüm ama o kadar kötü ki bu süreçte neler yapmam lazım sizce ikisi bir gitmiyor
zubudabi doktorunuza muhakkak bilgi verin geçen hafta bende aynı şekilde grip oldum. doktorum akciğerlere inmesini ve ateş istemeyiz dediği için dahiliye doktoruna gittim.