cerenceren selam kizlar eylülde dogumum insallah cinsiyet ögrenmedim sizler ögrendinizmi ?? 13+5 suanda 👐
Lavinyaa61 cerenceren 12 haftalıkken erkeğe benzediğini söylemişti bugün gittik kız dedi 😇 14+2 olduk bu arada 😻
Kubra66 cerenceren tam 11 de gittim erkeğe benziyor ama kesin değil bazen kordonu geçebiliyor dedi. 13. Haftada gidecegiz hem ikili test hemde cinsiyet için inşallah 11+4 olduk 😍😘
Dilek_58 14+6 minnos bir prenses geliyor insallah. İnsallah kisa zamanda sizde ogrenirsiniz. Onemli olan sagliklari tabi ki ama insan hem merak ediyor hem de kiyafat esya anlaminda birsey begense karar veremiyor.
Asliyildirim 12 haftalıkken Kıza benziyor dedi ama bu haftalar sadece tahmin olur hemen alışveriş filan yapma dedi doktor. 3 hafta sonra tekrar kontrole gidicem o zaman daha net olur.
yenieda23 Valla bana daha bise demedi doktor 13 hastalığım küçük dedi göstermedi cinsiyetini bakalm nisanda gostercekmi 😆😆
cerenceren evet tabiki önce saglikli olmasi önemli ama ben avusturya viyanadakim burada 13/14 haftaliken sölemiyorlar yanilabilir diye ense testin de sölemediler bakalim nisanda termin war ozaman söylerler ne gösteriyor ne göstermiyor dedi oglumda kizimda war cok sukur ama insan merak ediOr heycanla 🤲🏼👐👐👐