sevvalcn Kızlar bu hastaneden doğum paketi almayı düşünüyorum ilk muayene olduğum doktoru beğendim bu süreci onunla devam ettirmek istedim ancak hastane hakkında da çok fazla yorum görmedim deneyimi olanlar var mıdır önerir misiniz?
Papatya05_ sevvalcn canım ilk doğumum 2020 de Ayşe Akbulut vardı onda sezaryen olmuştum Şimdide Esra hanıma gidiyorum çarşamba sezaryen olacağım. Ne öğrenmek istiyorsunuz 🌸
sevvalcn Papatya05_ ben de elif erol’a gidiyorum doğum paketini dün aldım. Hastane genel olarak güzel temiz görünüyor odalarını görme fırsatım olmadı bir de çalışanları vs de ilgiliydi inşallah süreç boyunca böyle devam eder
Papatya05_ sevvalcn benim ilk doğumumda fotoğrafı falan istememiştim ayarlamamıştım ama ebemiz de girmişti spinal iğnem yapılırken doktoruma sarılmıştım hiç hissetmedim diyebilirim ebem doğum anında bütün anları kaydedip eşime göndermiş ben memnun kaldığım için devam ediyorum doktorum ayrılmış ama Esra hanıma gidiyorum bende z🌸🌸🌸
yenihamis3452 sevvalcn doğum paketi almadan ücretler nasıl peki biliyor musunuz , muayene ve doğum mesela
sevvalcn yenihamis3452 muayene 5000₺ diye biliyorum doğumu hatırlamıyorum 105.000₺ ya da 120.000₺ olabilir