aslanbarlasss sevgidurms ben ikili tarama yaptım önce ama sonucum içimizi rahat ettirmediği için birde fetal dna görelim dedi doktorum bizde yaptırdık. İkili testin doğruluk payı çok düşük ama fetalde %99 gibi bi orandan söz ediliyor. Şimdiki aklım olsa hiç ikili test yapıp kendimi üzmez direkt fetal yapardım canım
mertrugs Bende eş tarafında genetik hastalık olduğu için ve daha önce düşüklerim olduğu için fetal dna yapıldım ama isteğe bağlı ikili yaptırıp risk çıkarsa fetal yaptırmak ta mantıklı. Tek avantajı cinsiyet erken biliniyor. Sağlıkla kavuşun bebeğinize🌺
seymanur0 aslanbarlasss ikili ve üçlü test hıc doğru sonuç vermıyor benim ilk gebelıgımde herseyı normal çıkarmıştı hıcbır sorun yoktu sonuca göre ama bebegım mıkrosefalı doğdu. ilk gebelık acemılıgınden yonlendıren olmadı fetal dna yaptıramadık ve bebegım doğduktan 4 ay sonra vefat etti. ama sımsıkı gebelıgımde fetal dna kesınlıkle yaptıracağız bence ıkılı uçlu testlerle zaman kaybetme