Kızlar göğüs uçlarında böyle yeşil renk gibi kabuklanma oluyor doğum sonrası emzirme zor oluyor o kabuklanma varsa siz ne yapmayı düşünüyorsunuz? Ben ilk çocuğumda doğum sonrası onları soymuştum ama şimdi soysam olmaz göğüs uyarılır instagramda bişey gördüm göğüs ucu kremini doğumdan 1 ay önce falan sürmeye başlıyorlarmış sanırım siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında