Nidaanur inşallah sağlıklı bir şekilde yavrunuzu kucağınıza alırsınız benimde pozitifti bu gün aviditemin sonucu çıktı orta derecede çıkmış daha önceki gebeliğimdede aviditem yüksek çıkmıştı doktor endişelenmemem gerektiğini söyledi bazen testlerin yanlış sonuçta verebileceğini söyledi oğlum sağlıklı doğdu hamdolsun kalbinizi ferah tutun inşallah sağlıkla kavuşuruz