Kızlar bu konuda hiç kendimi tutamıyorum. Tabii günde 3-4 çikolata ve paket paket cips veya gazlı içecekler içmiyorum ama her gün tatlı niyetine Tadelle veya kinderin o küçük keklerinden süt dilimi gibi şeyler yiyorum. Sınırlandırıyorum bir tane yiyorum sadece günde onun dışında canım çekse de yemiyorum. Bu aralar canım çok cips çekiyor ve aldım. Sadece kendime küçük bir kaseye koyup yiyorum geri kalan paketi kaldırıyorum veya eşim yiyor. Böyle nasıl bilmiyorum ama benim gibi olan var mı? Vicdanım rahatsız oluyor